IKASGAIA BALORATZEN

Hasi baino lehenago, hau nire azkeneko blog-a izango da, eta amaitzeko ikasgai hau baloratuko dut, nork lehengo batxillergoko etapa hau gainditzen eta deskonektatzen lagundu egin dit. Lehenengo batxillerra ez da izan nire etapa onena, etapa honetan depresioan jauzi nahiz eta ere gauza alaiak egon dira adibidez nire mitinaren aurkezpena, askoren artean.

Baina gaur ez naz etorri nitaz hitz egiten, baizik eta, ikasgai hau baloratzen. Nitzako ikasgai hau entretenigarria izan da eta nire adimena zabaltzen lagundu egin dit eta filosofiako irakaslea izatera gero eta gogo gehiago daukat. Erabili den metodologia nitzako OSO ONA izan da, nire zailtasun handiena ikasgaia seguitzea izan da lan asko daudelako eta banda bat sortzen ari naiz eta ez dut ia denborarik. Lan gutxiago egotea eta dinamikoagoa egingo nituzke klaseak adibidez debate gehiagorekin, zerbait manteduko nukeela berdin liburuak dira benetan eta bihotzez oso entretenituak izan dira, gustukoena dudana 1984 izan da. Ez nuke ezertxo ere ez aldatuko benetan oso entretenigarriak izan dela nire irakaslearekin lan egin oso alaia eta maja delako eskerrik asko Eider klase hauengandik 😘.

Hemen usten dizut nik gustuko dudan abesti super mega ultra polite:

https://youtu.be/DmNrapVHNRY

Deja un comentario